Sayfalar

16 Temmuz 2010 Cuma

Darkness vs Wolverine: Old Wounds - İnceleme

Yazar: Frank Tieri
Çizer: Tyler Kirkham
Firma: Marvel ve Top Cow/Image
Tür: Aksiyon, Süper-Kahraman

Darkness vs Wolverine'i okumadan önce pek fazla beklentim yoktu, sıradan bir crossover'da neler oluyorsa bu çizgi romanda da aynı şeylerin olacağını sanıyorumdum.. İki karakterin de birbirlerini biraz yamultup, daha sonra saçma sapan bir sebepten ötürü yollarına gitmelerini bekleyerek ilk sayfayı açtım ve beklentilerimin çok üstünde bir one-shot olduğunu anladım.

Serinin senaryosu iki farklı tarihte Darkness ve Wolverine arasındaki kapışma arasında gidip geliyor. İkinci Dünya Savaşı'nda Wolverine Fransa'da direniş kuvvetlerine yardım ederken Roberto Estacado (Jackie Estacado, yani şimdiki Darkness'ın Büyük Babası) Naziler tarafından Wolverine'i temizlemek için tutulmuş bir kiralık katildir. Bir barda karşılaşırlar ve olaylar başlar. Senaryonun diğer kısmında ise Jackie Estacado Mafya adına Wolverine'in bulunduğu bardan haraç toplarken Darkness Minion'ları Wolverine'i tanır ve geçmişte büyük babasına olanlardan dolayı Jackie'den intikam almasını ister ve böylece geçmiştekine paralel bir takım olaylar başlar.

Tyler Kirkham'ın çizimleri hikaye il gayete uyum içinde, ayrıca Darkness Wolverine kapışmaları da oldukça eğlenceli, İki karakteri de takip etmiyor olsanız bile kaçırmamanız gereken bir crossover.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder